Invigda!

Veckans tredje och sista träningspass bjöd på ben, bröst & magövningar och lite efterjogg på det. Därmed är nytajtsen invigda! Det blev inte den träningsvecka jag hade planerat för - förkylningsbacillen kom emellan och tvingade mig till fyra vilodagar i rad. That´s life. 36 dagar kvar till sol, bad och ännu mer träning!
Innan jag går och duschar ska jag köra dagens övningar i "rutkampen" som jag hakat på via Maria.
 
Måndag - torsdag: vila pga förkylning.
Fredag: Styrketräning 40 min Biceps, triceps.
Lördag: Styrketräning 45 min Rygg, axlar, mage..
Söndag: Styrketräning 43 min ben, bröst,mage och Löpning12 min 2,05 km.
 


Kommentarer
Maria

Undrar om det finns ett rut-avdrag för rutakuten? :)

Svar: Det vore fint för då kanske nya träningstajts är avdragsgilla! ;-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-20 @ 14:16:57
URL: http://absolutointressant.wordpress.com
Malla

snygga träningsbrallor och snygg ängel du var i inlägget längre ned!
bra tränat - trots sjukdomsdagsbortfall :)

Svar: Man får vara glad för det man får ihop helt enkelt! Hoppas det går bra för dig också!
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-20 @ 19:51:47
URL: http://www.monstermalla.se
Fia Fit

Heja heja dig! Och vilka snygga träningstajts!

Svar: Det blir liite roligare med nya tajts! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-21 @ 10:45:53
URL: http://fiafit.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0