Glada dagar

Vi avslutade vår semestervecka med vännerna genom att ta den numera traditionsenliga (det är andra året i år, haha) bilden utanför hotellentrén. Inför sista natten med gänget 2013:
 
 
Så här såg det ut i fjol (i år hade ytterligare ett barn anslutit sig till Stadium sportscamp/basket där våra största var med redan förra året):
 
 
I går gymmade jag hemma igen efter en surförkylning jag drog med mig hem från Norrköping. På gymmet träffade jag en strålande glad tjej - Natalie Niska - som i helgen VANN den långa klassen i bodyfitness då hon deltog i nybörjartävlingen Tammerpokalen. Grattis Natalie! Jag gjorde ett reportage om henne för en månad sedan. Klicka HÄR eller på bilden!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0